REGULAMIN SALONU ROSE PLACE
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych świadczonych w salonie Rose Place Natalia Różalska, ul. Rynkowa 109, 62-081 Przeźmierowo, zwanego dalej „Salonem”.
- Klienci Salonu mają obowiązek zapoznania się z Regulaminem przed przystąpieniem do dowolnej usługi wykonywanej w Salonie, zwanej dalej „Zabiegiem”.
- Przystąpienie do Zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Każdy klient ma obowiązek stosować się wprost do jego postanowień.
§2
Klienci
- Klientem salonu może być dowolna, pełnoletnia osoba fizyczna.
- Dopuszcza się korzystanie z Zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 15 roku życia, za pisemną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik salonu jest uprawniony do żądania w każdym czasie przedłożenia stosownej zgody lub nawiązania połączenia z osobą uprawnioną do jej wyrażenia zgody bądź odmowy świadczenia Zabiegu. W przypadku odmowy opiekuna, a) ewentualny wpłacony zadatek przepada, b) w przypadku braku wcześniejszej wpłaty zadatku, należy go uiścić o wysokości 50% wartości nie wykonanej usługi.
§3
Pracownicy
- Pracownicy są odpowiednio przeszkoleni do pracy na zajmowanym stanowisku jak również posiadają wszelkie wymagane certyfikaty, atesty oraz zezwolenia na pracę w charakterze odpowiadającym ich stanowisku.
- Pracownicy Salonu zobowiązani są przestrzegania zasad BHP oraz PPOŻ.
§4
Higiena i bezpieczeństwo
- Powierzchnie płaskie oraz inne elementy wyposażenia Salonu, z którymi klient ma styczność są na bieżąco dezynfekowane odpowiednimi do tego celu preparatami. Na życzenie klienta pracownik udostępni kartę charakterystyki produktu.
- Do stylizacji paznokci używane są jednorazowe pilniczki, drewniane patyczki, oraz narzędzia uprzednio wysterylizowane w autoklawie klasy B. Po każdej wykonanej usłudze Pracownik uzupełnia w opisie usługi jakie narzędzia zostały użyte (według dziennika sterylizacji).
- W przypadku wątpliwego stanu zdrowia Klienta (np. katar, kaszel, gorączka), Pracownik ma prawo odmówić wykonania usługi i poproszenie Klienta o opuszczenie Salonu. W takiej sytuacji Klient zobowiązany jest do uiszczenia zadatku na poczet usługi, która się nie odbyła. Zadatek jest bezzwrotny i wynosi 50 % wartości tejże usługi.
- Obowiązuje bezwzględny zakaz przyprowadzania osób towarzyszących (w tym dzieci) oraz zwierząt.
- Na terenie całego Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych, jak również obowiązuje całkowity zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Informujemy, iż Salon jest monitorowany za pośrednictwem kamer.
§5
Świadczenie usług kosmetycznych
- Każdy Klient jest zaznajamiany z przeciwskazaniami, skutkami ubocznymi, i zaleceniami pozabiegowymi, a przystępując do Zabiegu ma ich pełną świadomość i je akceptuje.
- W razie wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa przeprowadzenia Zabiegu, Pracownik może odmówić jego przeprowadzenia.
- Pracownik ma prawo odmówić przeprowadzenia Zabiegu także w przypadku, gdy poweźmie wątpliwość, czy Klient nie planuje wyłudzić Zabiegu oraz gdy stwierdzi iż Klient jest pod wpływem alkoholu bądź środków odurzających.
- Na zarezerwowane zabiegi należy zgłosić się najpóźniej 5 minut przed umówioną godziną. Salon zachowuje Prawo do niewykonania Zabiegu na rzecz Klienta, który pojawił się z opóźnieniem przekraczającym 15 minut.
- Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą Klienta, Zabieg może zostać wykonany nawet mimo spóźnienia, z zastrzeżeniem, że poszczególne etapy Zabiegu zostaną skrócone wedle uznania Pracownika, z wyjątkiem etapów, które mają określony, minimalny czas trwania. Za tak wykonany Zabieg, Klient zobowiązany jest uiścić opłatę jak za pełną usługę. Jeśli Klient nie wyrazi zgody na wykonanie Zabiegu w ten sposób, zostanie naliczona kwota 50% wartości usługi jak za odwołaną wizytę na mniej niż 24 godziny przed planowanym terminem Zabiegu.
- Salon zastrzega sobie prawo do odwołania/przesunięcia terminu Zabiegu, Salon uzgodni z Klientem nowy termin Zabiegu. Jeśli został wpłacony zadatek na poczet tegoż Zabiegu, zostaje on przepisany na kolejny termin. Jednakże Klient ma prawo zrezygnować z wykonania Zabiegu, w tym przypadku Salon zwróci Klientowi wpłacony Zadatek.
- Nie wykonujemy manicure hybrydowego (oraz nadbudowy bazą hybrydową) na długich paznokciach.
- Pracownik, biorąc pod uwagę jego wiedzę i doświadczenie, zastrzega sobie prawo do wyboru materiału, który użyje do stylizacji (hybryda bądź żel).
- Przy stylizacjach żelowych wyróżniamy trzy usługi: a) uzupełnienie żelowe – wykonujemy je do 4 tygodni od poprzedniej wizyty, oraz b)odnowę żelową – po okresie dłuższym niż 4 tygodnie od poprzedniej wizyty materiał starzeje się dlatego należy go odnowić, tj. ściągnąć całą masę żelową i nałożyć nową – stąd cena wyższa o 10 zł od uzupełnienia żelowego, c)przedłużenie żelem na szablonie bądź tipsie – Pracownik zastrzega sobie prawo do wyboru materiału, za pomocą którego wykona stylizację.
- Nie wykonujemy stylizacji za pomocą lakierów klasycznych (nie hybrydowych).
- W przypadku chęci zdobień prosimy o zaznaczeniu tego faktu podczas dokonywania rezerwacji. Zdobienia są dodatkowo płatne (stemple, wzorki ręczne malowane, french, babyboomer, ombre itd).
§6
Płatność
- Klient jest zobowiązany do zapłaty za wykonane usługi kosmetyczne. Cennik Zabiegów umieszczony jest na stronie internetowej Salonu www.roseplace.pl/cennik.
- W Salonie możliwa jest płatność gotówką oraz kartą płatniczą.
- Salon zastrzega sobie prawo do przeprowadzania czasowych promocji na wybrane Zabiegi. Skorzystanie z obniżonej ceny lub promocyjnej oferty może być obwarowane odrębnymi zasadami, które zostaną podane do publicznej wiadomości.
- W przypadku, gdy Klient umówił się na dwie usługi np. Manicure oraz pedicure a chce skorzystać tylko z jednej z nich, zobowiązany jest do poinformowania najmniej 24h przed wykonaniem usługi o tym Salonu, w przypadku poinformowania w tym samym dniu, Klient zobowiązany jest do zapłaty 50% wartości odmawianej usługi.
- Salon oferuje sprzedaż Voucherów, płatnych z góry, do wykorzystania przez 3 miesiące od daty zakupu.
§7
Odpowiedzialność
- Za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Salonu Klienci odpowiadają bez ograniczeń. Z uszkodzenia spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni swą ich ustawowi przedstawiciele.
- Salon nie ponosi odpowiedzialności za okrycia wierzchnie. Salon nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w okryciu wierzchnim lub na terenie Salonu.
- Salon ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegu przez Pracowników.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonany Zabieg po stronie Salonu.
- Salon nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Zabiegu, wynikającego subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką kosmetyczną i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
§8
Rezerwacje
- Klient może uprzednio umówić się na zabieg: w Salonie, telefonicznie, poprzez social media (facebook, instagram) oraz system rezerwacji online www.moment.pl/rose-place
- Nieprzystąpienie do zabiegu w umówionym terminie, lub odwołanie wizyty na mniej niż 24 godziny przed jego rozpoczęciem, uprawnia Salon do niedokonywania dalszych rezerwacji dla tego Klienta do momentu uiszczenia 50% ceny pierwotnego Zabiegu na konto bankowe: 48 1050 1533 1000 0097 4807 5364. w tytule przelewu należy wpisać swoje dane osobowe oraz datę odwołanego Zabiegu, bądź osobiście w Salonie. Wyjątek stanowią sytuacje losowe, każde odwołanie jest indywidualnie rozpatrywane przez Salon.
- Wizyty należy odmawiać do 24 godzin przed umówionym terminem Zabiegu poprzez kontakt telefoniczny na nr Salonu 510-933-994, bądź Facebook: https://www.facebook.com/RosePlaceBeautyAndNails
- Dobę przed umówioną wizytą Klient otrzymuje smsa przypominającego z systemu. PROSIMY NIE ODPOWIADAĆ NA TĘ WIADOMOŚĆ. W treści smsa jest podany kontaktowy do Salonu. Wizyty odwołane za pomocą odpowiedzi na tę wiadomość nie będą brane pod uwagę.
- Nowi Klienci zobowiązani są do wpłaty zadatku 50% wartości ceny usługi w ciągu 24 godzin od momentu rezerwacji terminu. Brak wpłaty powoduje anulowanie wizyty.
- Istnieje możliwość przesunięcia wizyty na inny termin, jeśli salon zostanie poinformowany o tym fakcie 48 godzin przed, zadatek przechodzi na kolejną wizytę. Dopuszczamy jedną zmianę terminu. Jednakże w przypadku chęci odwołania wizyty – zadatek przepada.
- Klienci, którzy od 3 miesięcy nie korzystali z usług Salonu również są zobligowani do wpłaty zadatku na poczet umówionej wizyty.
- W okresie przedświątecznym (Wielkanoc, Boże Narodzenie), rezerwacja terminu następuje tylko po wpłaceniu zadatku w wysokości 50% ceny planowanej usługi i dotyczy to wszystkich Klientów.
§9
Reklamacje
- Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania Zabiegu lub jego efektów w terminie do 7 dni od jego wykonania. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w salonie w dowolnej formie.
- Reklamacje składa się w formie pisemnej, bądź osobiście w Salonie. Wskazane jest dołączenie dokumentacji zdjęciowej. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni.
- W przypadku uznania reklamacji, salon zobowiązuje się do możliwie jak najszybszej poprawki.
- W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie 14 dni. W postępowaniu odwoławczym powyższe postanowienia stosuje się odpowiednio.
- W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany w odpowiedniej wysokości.
- Wszelkie spory powinny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- Do reklamacji nie uwzględniamy uszkodzeń mechanicznych.
§10
Postanowienia końcowe
- Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu, cennika i certyfikatów na jakie powołuje się Salon lub Pracownicy.
- Salon zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie. Nowe postanowienia są wiążące od momentu ich opublikowania w Salonie.
- Wszelkie spory wynikające ze Świadczonych usług kosmetycznych winny być w pierwszej kolejności rozwiązywane polubownie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od 27.12.2021 roku.